Bara en tanke

Ne men det här va ju lite oansvarigt sverige..
eller?
finns det kanske nått att lära?
jag tycker att det mest oansvariga i den här situationen ligger hos de stora partierna och media
då genom att ta stort avstånd från sverigedemokraterna
varför inte bara visa deras radikala reklamfilm?
varför inte ta med dem i debbaterna?
på så sätt tror jag svensken fått en bättre bild av partiet och då haft vettet att inte rösta på dem
det här med att de stora partierna enbart stått o skrikit rösta inte på SD borde man ju förståt inte skulle fungera

Så jag känner att jag kan inte vara arg på svenska folket som röstade
jag är arg för att makten som kunde motverkat dom inte gjorde det...

Men sen kanske politikerna borde börja ransaka sig själva
kan det kanske finnas nån brist i deras invandrar politik som gör att folk söker sig till det här alternativet?
För kan fredrik verkligen stå o säga att vi ska göra det lättare för nya invandrare att få arbete när de kommer till sverige när så stor del av befolkningen som redan finns här är arbetslösa?
hur går det ihop sig egentligen

Bara en tanke det med


komentarer
Postat av: Mr E

Riktigt bra inlägg!!! Om man säger gör inte så till ett barn vad händer?! jo barnet gör precis så som man inte vill...likadant här!

Hade gött med lärandet av tvättning av fönster

2010-09-20 @ 14:01:40
Postat av: emma ,

haha, ja men det är lite kul tycker jag :D ahmen härligt, kan vi kanske träna ihop ibland ! du får säga till när du skaffat :)! hålller helt och hållet med det du skriver om valet dessutom

2010-09-20 @ 21:02:35
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0