Höger? Vänster? äh kör båda!

Svart katt över gatan resulterade i:
Attackerad av jätte stor spindel
spridning av sallad i hela marias kök
och tillsist lite halvt utelämnad av en viss person som stängt av telefonen

men kvällen va inte alls tokig för det!
vi fick ju nästan ett helt dansgolv för oss själva
o maten innan va kalasgod
så trotts kattfaan hade jag en bra fredag!

o nu blire tandläkare på en lördag... ?


komentarer
Postat av: Anneli

hejsna, gick de bra hos tandläkaren idag hahah? de var jag som ringde igår natt! hahaha^^

2010-10-23 @ 13:23:22
URL: http://annelijeannette.blogg.se/
Postat av: Anneli

hahahah vad bra för konstigt nog får jag aldrig några sms av dem om mina tider så undrar vart mina försvinner hahaha. Men men:D de roliga är att våra nummer är inte ett dugg lika varandra hahaha kram!

2010-10-24 @ 19:39:01
URL: http://annelijeannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0