olé olé

Blond o konstig har jag hört förut
men då när personen faktiskt har pratat lite mer ordentligt med mig
att en person jag endast dansat med en stund slänger ut en komentar i stil med
"du är lite anorlunda/speciell du, inte som alla andra"
var inte direkt väntat
är jag så jäkla anorlunda?
att det märks bara efter att ha dansat med mig
jag skulle ta det som en halv komplimang tydligen..
haha
det är ju lite kul
jag tar det hela mest positivt
jag vill inte vara som alla andra
men ändå... att det är så tydligt

jag hade ändå kul igår trotts alcazars miss i melodifestivalen...
jag kommer nörda låten iallafall
sån musik får mig glad
hoppas bara på att en bra låt vinner nästa lördag!
finns ett par jag faktiskt tror på så det är bra, må bara svenska folket tycka lika som mig

glömde tillägga en viktig del i helgens festande
jag spyde inte en gång! :D





komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0