Jävla mes

drömde att jag sökte till PAS med steph och sofie
när jag ska in och få mitt besked börjar den ansvariga persoenn prata om vår projekt föreställning
hon vill tydligen se den för att se vad mer vi kan göra
jag fick alldrig nått besked om skolan
men drömmen fick mig att tänka
ska jag söka?
bara ge allt o ha kul!
jag vet ju att jag vill stå på scen
jag vill våga mer än vad jag gör!
jag vill lämna ut mig själv utan att tänka vad andra kommer tycka om det
så att åka på en audition där jag ändå säkert inte kommer komma in o bara ge allt borde ju inte göra nånting, eller?

jävla mes jag är


jag har ju velat det här sen jag var liten


komentarer
Postat av: sofie

klart vi ska söka! :D

kan inte gå sämre än att vi åker ut! :P

2010-03-08 @ 16:10:56
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: Mr E

vad är PAS, jag stöttar dig i allt så sök!

2010-03-08 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0