det är ni som är konstiga!

Tisdag
kulturskolan
sitta o vänta på tåg i en timme?
ja det blir spänannde o se hur det blir
projektet närmar sig iallafall utan att jag egentligen tänker på det
det känns som att det fortfarande är månader kvar
fast ändå inte
det här med tid är konstigt

det handlar inte om att ge det handlar om att ta, ta o ta!

just ja
idag fick vi pröva lite karate/självförsvar på idrotten
väldigt kul
men maria är för rädd!
och jag med..
vi skrek en hel del
det gjorde ju ont
konstiga punkter och vridningar gör ont när man hittar dem!




old times med massa hår och HEMKÖP!



komentarer
Postat av: sofie

massor hår? :P :S

2010-03-18 @ 18:16:55
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: alex

asså helt knäppt, jag blir asglad av att se bilderna men det tog ett tag att inse att jag inte ens var med då!

2010-03-18 @ 23:34:07

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0