Så va det me det som det är med det som är, nu kan det bara bli bättre

Ne nu hamna jag här
jag vill men samtidigt är jag inte på humör för att åka till nått roligt nyårsfirande
då blir det nog bara fel
men jag ska nog lyckas fira nyår på ett bra sätt iallafall
jag fyller ju ändå 20 imorn
helt sjukt
oså ska jag jobba

2010 tillhör inte de bättre åren i mitt liv
jag är väldigt glad att det snart är över
men självklart har det inte bara vart skit utan hänt en massa spännande, roliga saker också

Året började med att jag äntligen fick ta bort tandställningen, det va bra
En helt underbar klass förgyllde första halvåret med allt från föreställning till resa till cypern.
Men till sist va vi tvungna att lämna varandra för att resa vidare i våra liv, både spänannde och sorgligt
Blev många tankar o funderingar i mitt huvud, vad vill jag nu med livet?
Sommaren kom och jag hittade zara igen.
Tältade även och besökte astrid lindgrens värld!!
till hösten sökte jag o fann jag arbete
Blev en massa jobb för mig och jag började till sist hitta tillbaka till mig själv

så nu efter ett år av total förvirring är jag redo att köra på igen
vara mig själv och inte tappa det igen

Nu kan det bara bli bättre


komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0