Så mycket bättre

jaah
då va de ju ett tag sen man skrev nått här
har väl inte så mycket att säga egentligen
och har inte tagit några bilder att lägga upp heller
bor på jobbet
mår bra
livet rullar o det känns grymt bra för en gångs skull

wiihoo bara hoppas det fortsätter kännas så!

kladdpeparkaka är gott



lite gammla godingar fick det bli

jag saknar en bit men den ska jag fixa



komentarer
Postat av: zara

hahaha, så man såg ut!

det måste vara tuo år sen tänkte jag... sen kom jag på att det bara var två år sen :/

fuck fuck fuck fuck!

2010-12-09 @ 14:26:39
Postat av: ankii

haha som vanligt alltså att du inte har nån koll på tiden ;P

2010-12-09 @ 19:06:13
Postat av: Zara

Men har du inte hört?

tio är det nya två!

2010-12-09 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0