Blommigtmönstradesaker

igår fick jag shoppa!
yaay
det va skönt och kul
jag kom även fram till att min lägenhet när jag flyttar hemmifrån kommer vara rörig
rörig på flera sätt och inte bara för att jag är slarvig
jag kommer vilja ha en massa olika fina saker med olika mönster på.. så inget kommer matcha..
men men den dagen den sorgen

jag menar assså vad fins det egentligen för människor!
varför äta hamburgare när det finns chees!?






komentarer
Postat av: Zara

Helt otroligt, hur kan man välja hamburgare när det finns CHEESE!?!



när kommer bilder på kjol/klänningen kortilong ?

Och jackan om det blir kallt*!



2010-04-07 @ 20:17:25
Postat av: ankii

ja jag vet inte det beror på när du lägger up en bild på din shorta s&m kortilong shirt! :P

2010-04-07 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0