10 lager fondation

Ja
det stämmer
idag var jag helt själv på mediamarkt bland en massa teknik nissar i en halv timme
allt detta för att sedan stå själv bland massa barn och deras föräldrar för att se på alcazar
o inte nog med det så va det sjukt kallt

men jag erkänner jag ville se dem och jag ville ta kort på ett uppträdande för att jag tycker det är kul
så det så
det va min fredag

men imorn är det en speciell dag
bara så ni vet

just ja!!
glömde säga att jag såg ett äkta par fjortisar idag
sånna som viskar till varandra o tittar snett på allt de ser
sånna som har 10 lager för mörk fondation i ansiktet
sånna som vill säga saker högt och medvetet så att folk hör vad de säger
och! ett måste är mjukisbyxorna

det var en upplevelse



komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0