det är rätt

Tunnelbanetåget har precis kommit in på perrongen och folk har klivit på.
Tågföraren (i högtalarna): Du, kille i jeans och svart keps som precis klev på och kastade en snus på vindrutan när tåget kom in… jag hoppas du bryter ett ben.


En tant är och handlar med sitt barnbarn ∼5.
Tanten: Vill du ha en sådan där? (Tanten pekar på en radiostyrd båt.)
Barnbarnet (ser överlycklig ut): Ja!
Tanten: Det kan jag tänka mig.
Sedan skrattar hon högt och går därifrån med ungen utan leksaken.





vissa mäniskor vet bara det rätta att säga


komentarer
Postat av: emma ,

haha, underbar tant :D

2009-09-16 @ 21:52:55
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, jag saknar det faktiskt massa :D

2009-09-17 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0