inte kul, alls

någon mer än jag som inte förstår det roliga i den nya ica reklamen?
då menar jag verkligen att jag inte förstår det roliga med att det är en förståndshandikapad som är deras nya praktikant och när de får veta det kollar konstigt på honom
att man äns får iden till en sån reklam
i dagens sammhälle!
idag när vi ska ha förståelse för alla människor och inte nervädera folk pga handikap, hudfärg eller läggning
hur får man i samma tid som vi försöker få alla leva utan att nervärdera en sådan här ide
det är nått jag inte förstår
speciellt inte när det är i sån stor media som tv 
!
men om nån kan förklara det roliga för mig får ni gärna göra det

komentarer
Postat av: Anonym

usch. jag förstår det inte heller.

2009-10-19 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0