fel sak

hatar när jag hakar upp mig på saker
speciellt saker som är fel
och hatar när jag inte pluggar som jag borde
och nu har jag en hund som behöver kissa också...
så jag måste lämna detta varma hus

idag kommer vara en negativ dag
eller kanske inte själva dagen men jag kommer vara negativ
tror jag
fast nu är det nog mest för att jag är hungrig
jätte hungrig
min bror äter jämt upp allt bröd och tar inte fram nått nytt ifrån frysen så när jag går upp efter honom får jag ingen frukost...
får värma upp några mackor sen

nu vill hunden verkligen gå ut
då får jag kanske lite frisk luft och blir lite piggare inför alla läxor som måste göras..
man kan ju iallafall hoppas på det

komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0