mitt liv everydaay

idag var det kallt
jätte jätte jätte kallt
jag frös nått så hemskt
sen sprag jag in på stan för att värma mig
o mitt i all värme köpte jag mig visst en tröja på hm
upps
men den va fin
ska nog ha den imorn när jag ska ut och äta med maria och sofe för att sedan kanske vidare ut med maria
får se om jag orkar det
egentligen birde jag sova hema till på söndag så jag lättare kommer igång med pluggandet
eller okej jag kommer nog inte komma igång med det vart jag än sover...
skit
dansa är ju kul
dansa är mitt liv

jag får tovor av att ha halsduk
inte bra när allt hår därbak på huvet bildare en stor klump...


komentarer
Postat av: Anna

fin blogg :)

2009-10-31 @ 10:53:27
URL: http://annaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0