matchoo maan

- är det ett skolkort?
- ja
- jo jag tänkte det tror jag känner igen dig

ojoj sa just den coola securitas vakten det tänkte jag när han sa det
lite kul efter att ha pendlat i 2,5 år att vakten till sist känner igen en
spec när det är en utav de coola vakterna
och när jag menar coola vakterna är jag lite smått ironisk
det var i 1an vi först upptäckte dem, alltid samma 2 som såg sådär matcho som bara en securitasvakt kan göra
med åren har det tillkomit allt flera coola killar men de är grundarna till min syn på vakterna
och att han en dag skulle känna igen mig är ju lite kul måste jag ju säga

idag fick jag va barn på badhus igen!
det va kul



komentarer
Postat av: M

Inte lika coola som mig va?

2009-11-25 @ 22:36:04
Postat av: alex

haha, stackars mig. fick aldrig uppleva det!

2009-11-28 @ 18:04:47
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/
Postat av: Hanny

fett snygg jacka

2009-11-29 @ 16:43:58
URL: http://wormvsbird.blogspot.com

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0