jag gillar inte fyllon

varför tänker jag så
varför bryr jag mig äns
dumt

nu lyssnar jag på patrik isaksson
pga svenska lektionen
jag tycker han är mysig
man får en härlig känsla av hans musik


Drama på spårvagnen
fyllo drar i nödbromsen
smart några meter från hållplatsen...
får sitta och vänta i ca en halvtimma på att vakter först ska komma och sen polisen
jag tycker polisen är bra trotts att väldigt många klagar på dem
jag känner mig säker när man vet att desa fyllon kommer bli omhändetagna av polisen när de stört hela spårvagnen sen de gick på, känner mig säker när man vet att det trotts sina brister finns nått som håller ordning
jag gillar ordning

komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0