du får!

papaya coconut!
schampoo
va?
ja det är väll schampooo
haha ne sofie det är en låt!

och en plats i sooooolen med dig

sofie sa att jag skulle uppdatera min blogg för att jag annars stör bla maria som behöver plugga
så nu uppdaterar jag
ett väldigt fint inlägg dessutom
framförallt tillägnat sofie
hehe

sen ska vi springa fram och tillbaka
fram och tillbaka
fram och tillbaka
tills man dör
eller okej inte dör dör men nästan dör
kul
jag gillar inte att sprnga
det är mycket jag inte gillar har jag kommit fram till
jag är en negativ person
va jobbigt
det är bara så
tyvärr
vi får leva med det
dom som vill leva med mig dvs
jag vill
okej du får

komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0