massa skit

jag och ella diskuterade en sak påväg hem från fralla träningen idag
vartifrån kommer alla cyklar som står på resecentrum i linköping?
dom står ju jämt där
dygnet runt!
jag har aldrig sett det tomt
folk har bara ställt en massa cyklar där och sen struntat i dem
knäppt!

jag har annars haft en bra helg
även om den här dagen vart lite hektisk och jag har inte pluggat nått trotts nk läxa och musikprov tills imorn..
hoppas jag överlever ändå
jag tror nästan det
ibland vet jag inte hur alvarligt man ska se på läxor och sånt
borde man inte fokusera på att bara må bra istället
och ta det som det kommer
jag vill ta hela livet som det kommer
men jag tror inte man kan göra det i alla lägen tyvärr
attans


Snart fralla!!
yeey
ser fram emot det
stå på scenen
känna nervositeten
höra publiken applodera
underbart!





fotpaall

komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0