Spår

varför sätta 3 tåg som går samma tid på samma spår?
tänker man när man står på resecentrum i linköping och är på väg hem
det låter ju lite dumt, ellerhur?
varför inte bara låta tagen gå från ett varsitt så man slipper förseningar?
nejdå vi sätter alla på samma
när man stod där förstog man inte riktigt problemet, det gör jag iofs inte riktigt nu heller men när vi åkte förbi linghem så stod det ett tomt och nersläckt tåg på spåret vi egentligen skulle åka på
jag tänker att det kanske hade nått med saken att göra

men men
när jag väl kom fram i norrköping inser jag att jag precis har missat min spårvagn pga den 12 min långa förseningen pga att alla tåg skulle till samma spår.. yeey
roligt nog så kommer det då en buss som ska gå upp till centrum där alla bussar/spårvagnar möts till sammåkning så folk kan byta buss osv
är inte de tiajming eller vad?
så jag kom hem iallafall
o nu sitter jag och gör ett ointressant blogginlägg om de hela
och om ni läst ända hit så vill jag bara tillägga
Bäääää!

komentarer
Postat av: Maria

hahaha !



du skriver ofta om kollektivtrafiken Anki.xD



Bää

2009-03-07 @ 14:15:04
URL: http://skrivbehov.blogg.se/
Postat av: ankii

gör jag xD



bää

2009-03-07 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0