Tingeling

Tack martin!
martin va idag här o fixa bort vårt virus o gjorde en massa med vår dator
jag förstod inte hälften av allt han sa men de blev ju bra tillslut

Jag är lite stressad över temat nu känner jag.. inte bra att jobba själv såhär för mig
får hoppas jag kan få musik av anki jag kan använda
skriva lite vettiga antekningar över vad jag vill förmedla
så kanske det går bra

ska även dansa i kyrkan på söndag som är nått som cirkulerar i min hjärna gabnska mycket just nu


en miljösiktig långplan e bra grejer de!
skulle skriva en långsiktig miljöplan men resultatet av skrivandet blev en aning anorlunda

tingeling tingeling

komentarer
Postat av: Martin

Inga problem! :)

2009-03-18 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0