Gahh

Spårvagnschauförer/busschauförer
om de e nått de älskar så är det när de ser människor springa för att hinna med bussen/spårvagnen
se folket springa men ändå stänga dörrarna o åka
de måste älska det
de måste ge dem nått lyckorus eller nått
det är speciellt dedär gubbarna o tanterna men sura minen som jag syftar på, ni vet vilka jag menar
de som säkert har haft ett jätte jobbigt liv o slutade upp som busschauför
de är säker arga på samhället för att de inte fick det där jobbet 1978
jobbet som kunde gett dem ett "bättre" liv men de blev inget o de gav upp hoppet
o nu sitter de där arga på samhället och deras ända chans till hämd är just att se folk lida när de lämnar dem me sura miner på hållplatsen de just lämna
de ler inombords, jag bara vet de
o jag bli lika arg varje gång de händer!

komentarer
Postat av: Martin

Hatar när det händer!! :o

2009-03-05 @ 19:54:11
Postat av: ankii

Ja de e hemskt!

2009-03-05 @ 19:56:50

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0