Skattjakt

okej, de känns som att de finns så mycket olika saker jag vill skriva att det här inte kommer bli nått vettigt inlägg, men vi kör på iallafall!

gårdagen vart en trött dag som jag räknade med, men blev ändå en väldigt trevlig o mysig kväll/eftermidag måste jag säga
jag o maria lyckades bättre med muffins än jag o ira kan vi ju konstatera och våra muffins vart slutpriset i skattjakten jag o maria planerade till alla barnen som lyckades ta sig till maria trots bla gävlebor som förare.

men tror ni inte att hemvägen med östgötatrafiken blev lika prblematisk som vanligt eller?
jo de blev den kan jag då säga
de blev ersättningsbuss till norrköping och väl frmme där fick vi som missat sista spårvagnen tack vare förseningen gratis taxi hem, skönt o slippa gå hem i kylan så där får de ett plus i kanten.

sov bort halva dagen idag
skönt de men har ingen energi till att fixa saker jag borde fixa

och sluta tjata jag är 18 och kan klara mig själv!

tillsist vil jag tillläga

Bläääääää på det där

komentarer
Postat av: Martin

Du börjar inte gilla östgötatrafiken nu va? ;)

2009-03-16 @ 10:53:32
Postat av: Maria

oj. skrev du precis något postivit om östgötatrafiken nu anki ? :O

2009-03-16 @ 21:46:42
URL: http://skrivbehov.blogg.se/

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0