Positiv

Min kanariefågel exploderade just

Jag älskar att träffa nya människor
det är så himla kul
var på möte idag angående talangtävlingen som jag o alex ska delta i som tydligen är på fre nästa vecka
lycka till med koreografin säger jag då!
de blir o stressa ihopp något antar jag
men jag o alex är ju bäst så att
jag tror heller inte att det kommer vara något mer modernt nummer med vilket gör att vi kommer sticka ut ur mängden
det hoppas jag är positivt
jaja men poängen var att på mötet träffa jag simon som de va år sen jag träffa o hans vänner o de va riktigt kul
så då va de sagt

nästa på listan är att det är matteprov imorn..
jag satsar ju bara på G så de kommer nog gå bra
imorn är det även att träffa anki

mina veckor är fullbokade!

komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0