Virus

måste rädda mina bilder!
jäkla skit datorn har fått nått virus
men tänk om alla bilder skulle försvinna.. va ledsen jag skulle bli
blää blää
försöka köpa nån extern hårdisk imorn?
kommer de funka?
jag har ingen anning
får fråga nån som kan de där


för övrigt känns de som de kommer bli en kul helg!
även om jag inte kommer få vila något
men men vi kör på

skitsnack skitsnack

komentarer
Postat av: Maria

köp en extern hårddisk ! rädda bilderna !



:O skitsnack

2009-03-12 @ 21:06:13
URL: http://skrivbehov.blogg.se/
Postat av: Martin

Lugn bara lugn =) Jag kommer och fixar den, och en extern kan ju vara bra å ha för att lagra dina bilder på!



Men tror inte du behöver vara direkt rädd för att bilderna ska försvinna, och om de skulle göra det är det bara å återställa dem ^^.

2009-03-13 @ 00:12:18

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0