Statshus

De e skönt att få höra att man är bra nångång ibland
även om man inte kommer ihåg de orden lika lätt som man kommer ihåg de negativa

jag va och dansa me anki en stund förut
de va skönt o få ta ut rörelserna ordentligt, det är även en stil jag känner mig väldigt bekväm i vilket gör det hela mycket roligare
och snart står jag där i kyrkan o ska dansa o förmedla
läskigt men samtidigt kul

för övrgt så har komunfullmäktige möte på tisdagar i linköpings statshus
ska dit på tors med
eller alla kanske inte behöver stampa dit men vi får se

o bara så ni vet så ska man infinna sig på möterna där vi bestämmer saker om man vill  komma med nått!



komentarer
Postat av: Erik den överengagerade

You go girl! Visa var skåpet ska stå xD :D

2009-03-10 @ 21:24:07
URL: http://myspace.com/erikkarlssons
Postat av: alex

hahaha

2009-03-13 @ 09:18:14
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0