Prata

När folk blir upprörda är främlingar inte konstigt att prata med
varför är det så annars
för att annars har man inget gemensamt att prata om?
men om man ser att nån tar samma packet kaffe i affären kan man väl lika gärna slänga ut nån kommentar om "ja de kaffet är gott" eller liknande men nej då skulle ju människan kolla konstigt på en le lite i räddsla o nicka för att sen springa iväg
men när man ska klaga då går det bra
som nått inmatat
lite knäppt att vi e så skygga mott varandra

aja nu ska jag sova
o drömma mig bort o hoppas att disken jag stökat till idag e borta när jag vaknar imorn
hur stora e oddsen för de?
kan ju hoppas iallafall


komentarer
Postat av: Martin

Vem vet? jag kanske smög in under natten och diskade ;)

2009-03-08 @ 12:45:10

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0