kollektivtrafiken

okej som maria säger, jag kanske skriver lite mycket om kollektivtrafiken men det är ju nått jag påverkas av varje dag o de e väl inte mitt fel att de e knäppa hela tiden så jag bara måste skriva om de

eller så skriver jag om de för att jag inte kommer på nått bättre..

men idag mina vänner slog de iallafall rekord!
tåget 12.02 försenat 20 min står det
när klockan är 12.20 säger de i högtalarna att tåget är inställt
tåget ersätts med buss 12.40 från hållplats C1
bussen kommer
alla får inte plats
buss chauffören står o röker
vi lämnar norrköping 12.50
bussen åker av nån anledning in i linghem där ingen ska gå av och han kan inte heller hämta upp nån för bussen är full
dålig chafför som inte först fråga om nån skulle dit kan man ju tycka
framme i linköping 13.35
över en timme efter planerat
lite smidigare kan väl östgöta trafiken sköta såna här situationer kan man ju tycka!
folk har ju tider att passa

komentarer
Postat av: Martin

Död åt östgötatrafiken!

2009-03-07 @ 18:42:46
Postat av: ira

Sen kom du lyckligt fram till en glad Irina :D YEY

2009-03-07 @ 21:17:00
URL: http://solovyova.blogg.se/
Postat av: ankii

ja till ira o en massa fika! :)

o ja död åt dem!

2009-03-07 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0