kan visst

och mormor är här
hon städar o fixar
jag vill klara det här själv!
jag vill inte ha nån här som tar hand om oss
även om jag vet att hon bara tycker om det o blir glad av att få träffa oss
men jag vill få klara mig lite själv
visa att jag visst kan

Och allt handlar inte om jasmin ris!

Bläää på dig!
Bläää på mig
Blää på allt!



kände att den bilden uttryckte Blää ganska bra

komentarer
Postat av: Martin

Du kan inte klara det när du är sjuk juu =)

2009-03-05 @ 21:09:28
Postat av: ankii

jag klarar allt!

2009-03-05 @ 21:13:00
Postat av: alex

Nej precis! Jasminris har ingenting med saken att göra!

2009-03-06 @ 18:50:09
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0