Hängbron

Nattens dröm

jag tror att jag var ute me familjen på nån slags vandring, för jag kommer ihåg att farfar var med och att vi pasera en massa olika platser
min kamera var såklart med o jag tog en massa kort som vanligt men jag misslyckades helatiden
inställningarna vart adrig rätt
jag han inte ta korten innan vi gick vidare eller det jag ville fånga på bild försvann, det var väldigt frustrerande
en bit in i drömen kommer vi till en bro, en hängbro
utsikten va grymt vacker så såklart försöker jag ta kort, men komme snabbt på vart jag befinner mig o ska precis lägga ner kameran i väskan då vi kommer till mardrömsfaktorn
jag tappar kameran i vattnet!
jag ser hur den halvt flyter ett tag, inte så verklighetsbundet att en kamera flyter men iallafall
o vet ni vad
jag beslutar mig för att hoppa efter kameran
då vaknar jag

snacka om mardröm


komentarer
Postat av: Martin

hahaha va knasigt xD

2009-03-04 @ 19:01:48

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0