Bana

Trots min dröm hamna jag i badet förut
o trots min dröm följde kameran med lite halvt
gillar att ta kort på vatten o ville se hur de blev, de va kul

men jag tror dock att kameran har blitt lite av ett beroende när jag tillomed drömmer om den...
men men
ska nog köpa mig ett nytt objektiv snart :)

började även läsa en bok förut
jag läsa en bok?
jupp jag började läsa ja, sen får vi se hur långt jag kommer med den
det är en helt annan femma
boken heter iallafall
"Dumpa honom, han vill faktiskt inte ha dig"
lite väl hårda ord om att det enbart är killen som ska ta allt intiativ men ändå så stämmer ju mycket av det de skriver. lite kul o läsa iallafall och om jag läser klart hela tror jag att de kanske kan hjälpa en lite att inte va så.. ja så som jag brukar vara o kanske kan den få mig att tänka i andra banor, lite mer rätt banor

Skitzi.blogg.se/pic


komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0