hästen och råttan

jag såg en råtta här om dagen o nu sitter jag och äter på en marabou chokladkaka
det är gott men samtidigt tänker jag att jag borde inte äta den här jag har ätit så mycket annat skit den här helgen, o då menar jag verkligen mycket annat skit!
jag har heller inte sovit hemma på nästan en vecka
sovit hos emil och vart i linköping
ska bli skönt o sova i min säng inatt
imorn blir det späckat shema igen tror jag..
ska in till banken, till linköping, till emils familj nånstans
mycket resande blir det iallafall
men de kan ju va kul det med kanske
ska boka min och marias resa i linköping, det kommer bli spännande kan jag lova!

jag tror även jag har hål i tanden



komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0