jobb, den du

precis jag är den där jobbiga personen du helst undviker
jag har fått jobb som jobbig person
en person som ska hoppa på folk och försöka få deras e-mail adress..
på kolmården dessutom där folk har minst 3 barn som vill springa in i bamsesvärld och inte är sådär jätte intresserade av en undersökning trygg hansa gör
men jag lyckades ändå få ihopp 93 adresser idag o det måste jag säga att jag är nöjd med
lite klirr i kontot blir det nog ändå
så jag kan åka till sthlm
jag vill egentligen till sthlm nu...
ska åka upp i vekcan sen har jag tänkt mig
hur o var jag ska bo är en annan fema
det löser sig


komentarer
Postat av: alex

bo hos min pappa och min bror ;)

2009-07-25 @ 21:02:50
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0