2 pojkar jag känner

nu vill jag bara säga att jag har nog den sötaste och bästaste pojkvän en anki kan önska sig
sitter här i mörkret och fick ett  litet ja vad ska man kalla det.... kärleksryck?
vill egentligen inte vara den här tjejen som sitter o skriver en massa kärleksförklaringar på sin blogg och skriker ut hur otrolig kär hon är
men jag vill iallafall säga att jag har kommit på hur tacksam jag är att jag har hittat dig och att du har stannat hos mig trots att jag är lite knäpp, för det är det inte alla som gör vill jag lova!

en yterligare insikt jag fått idag är att en annan pojke jag tycker om väldigt mycket har lämnat mig, inte lämnat mig helt men ändå. jag kommer inte längre få min dagliga dos av alex och anki knäpphet i skolan efter sommarlovet.... o det kommer kännas ganska tomt kan jag tänka mig. och änu en gång så är jag inte tjejen som skriver massa såna hära saker, men jag kommer sakna dig!!

puss på er båda




så då har jag fått ut lite känslor jag hade i huvet då kan jag sova lungt inatt

komentarer
Postat av: alex

oj en bild på very sexy!!

2009-07-10 @ 16:49:34
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0