livet

jag vill att min älskling ska bli frisk! jag saknar min friska emil...
jag vill åka till göteborg
jag vill ta studenten

jag har kommit på att mitt liv just har börjat

jag har oxå kommit fram till att jag är personen ingen räknar med.....
personen som tydligen inte gör tillräkligt med intryck för att bli med räknad
personen som helt enkelt får klara sig själv
det är jag det
alltid vart o kommer nog alltid vara
vet ej varför men så är det
även om det gör ont ibland....



komentarer
Postat av: emma ,

anki vi (jag och de andra dansarna) tänker på dig och hoppas verkligen att han blir bra så snart som möjligt, och vi räknar med dig också vet du :)

2009-07-17 @ 18:33:50
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0