Lyckat

Utslängda från McDonalds
hur lyckas man!
"ni e 2 pers o låter så mycket, om ni ska sitta kvar får ni härta ner er annars kan ni gå vi har stängt den här delen"
herregud
den va jag inte bered på
e väl inte vårat fel att våra röster e höga.. eller.. hehe

ne men vi kanske låter lite mycket ibland
förlåt
men jag själv störs ju inte iaf
så det så

annars så hade vi temaintro idag
våra lärare e så himla roliga
"NEJ"
temat kommer nog bli intressant att jobba med
nu ska mana bara skriva ner 2 personer man e lik o olik.. gu så svårt de e

O på tal om blåbär så kan jag inte äta allt jag vill nu när jag har den här skiten i munnen
de gör ont när jag biter
o jag som älskar att äta...


komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0