Moon

studentmössor
ett o ett halvt år innan vi tar studenten börjas det prata om studentmössor
var på möte om det idag
o ni ska ju inte tro att det bara är en mössa vi pratar om här utan de e så mycket mer
mötet höl på i 2 timmar!
jag visste inte att de fanns så mycket att välja på o att de tydligen va världens grej
men nu e jag iaf en av 3 mössansvariga på skolan
jag e tillome den som har mest ansvar o kommer ha kontakt med ABC som företaget som levererar mössorna heter
den du
känns bra att va i kontroll
då vet jag va som händer
jag vet oxå nått som inte ni vet
en jätte kul överasskning till alla studenter 2010 :D
ska bli så kul även om det är ganska lång tid kvar tills dess

o från de ena till det andra så känner jag att jag borde börja använda min almanacka lite mer, borde planera mitt liv lite bättre för att inte bli så stressad osv.. smart va
är bara lite efter att komma på att de e nog så man ska göra
alla andra har väl redan kommit på de

så det så!

Even the man in the
Moon disappeared


komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0