Komunhuset

Rhodos i sommar eller va säger du maria!
härligt
kolla i katalogerna lite idag
skulle va sjukt skönt o dra iväg

innan katalogerna va jag o maria iväg både till komunhuset och länsmuseet
ni kanske undrar varför o de tänkte jag berätta nu
det är såhär att några i dans 1an har dragit igång för att ordna en dansföreställning med insammling till nått välgörande ändamål och idag hade vi första mötet om det
o såklart ska jag ta på mig en ansvarande roll i det hela
men de e ju kul
om jag ska va me i nått måste jag ha koll på vad som händer
så de va df jag o maria yrade omkring för att kolla hur vida passa man kan hyra/låna en scen osv

men de här kommer inte bara bli en dansföreställning om planerna går som vi vill
vi vill nämligen att det ska hända en massa tex ha olika aktiviteter och tält som sammlar in pengar till cancerfonden som vi har tänkt skänka pengarna till
ska bli så himla kul om allt går som vi vill o folk e ordentligt engagerade

ja o innan allt det här hände så va jag med i 3ornas miniprojekt

jag va modell

de va riktigt kul

tyvärr så fins de inga bildr från de hela för alex kunde inte hantera kameran.....

men folk sa att jag va snygg iaf

hehe

o nu vart de en massa text som jag tror de e få som läser men men nu får ni lite bilder att glo på istället


komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0