Låssas?

Jobb

yees ankii har fått ett jobb

de känns bra

få lite extra pengar sådär
fast mamma har just sagt att hon kommer kunna ge mig mer pengar i månan hon med
va rik jag kommer bli
eller iaf lite

men sen har vi ju de här me allt plugg oxå...
jag har matte prov på tis o jag vet inte vart mina anteckningar är så jag har ingen anning om vad jag ska göra, eller hur jag ska räkna ut de olika sakerna
skit då!

nått mer jag vill säga..
ja att mitt humör går så himla mycket upp o ner så jag snart inte kommer veta om jag ska skratta eller gråta
ena stunden vill jag skrika
den andra så känner jag bara skit samma o e glad
är det då min kropp som spelar mig ett spratt
e jag kanske bara glad på låssas?


komentarer
Postat av: alex

vacker bild, jag gillar håret

2009-01-16 @ 15:44:00
Postat av: alex

vacker bild, jag gillar håret

2009-01-16 @ 15:45:04
Postat av: Julis

hemskt fin bild!

2009-01-17 @ 18:44:35
Postat av: ankii

tack tack :)

2009-01-18 @ 00:59:34

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0