efter

ja jo dagen efter e ju alltid härlig
spec när alkoholen tog sin verkan ordentligt igår
jag e ju lite orutinerad som min mamma skulle kalla de, eller som hon faktiskt kalla de när jag berättade om kvällen för henne

men iaf så festade jag med zara o hennes vänner/släkt igår o fram tills vi skulle gå ut så mådde jag toppen o hade väldigt kul, sen kom smällen, har aldrig blitt så av så lite alkohol jag drak, o de va inte kul kan jag lova
följderna var bla
- spy på barnstol
- stå ute o frysa
- sitta inne o må illa
- förstöra både kväll,natt o morgon för en viss person ;P (fast ett stort tack till att du tog hand om mig)
- o sen va för yr o illamående för att gå på jobb möte...

hoppas på bättre nästa gång helt enkelt

tog visst lite fyllebilder på förfesten med... de kommer inte visas för allmänheten bara så ni vet 









komentarer
Postat av: Martin

Inga problem :)! Nästa gång får vi göra det rätt xD

2009-01-24 @ 18:04:31
Postat av: Marcus Å

Det blev en hårdkväll alltså? :P

2009-01-24 @ 21:38:37
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Zara

Du hann med mycket på den lilla tiden ni var inne!

haha ...

du han ju dansa tre steg med!

2009-01-24 @ 23:27:21
Postat av: Ankii

haha jo 3 steg de e ju alltid nått de xD o ja nästa gång gör vi det rätt istället! ;P

2009-01-25 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0