Tiden

Ankis eftermidag

plugg!

gjorde eng o läste romeo o juliet

där går de snabbt fram kan jag lova
de älskar varandra redan efter att de bara dansa me varan
tänk om de vore så lätt ni
eller skulle man villja ha de så lätt egentligen
tänk all spänning man skulle missar
kommer ihåg en kille jag träffa i typ 9an? han sa att han älska mig efter att ha träffat mig en gång... jah.. då undrar man om personen ifråga har en anning om va de orden betyder
eller för mig har de iallafall mer betydelse o jag skulle inte säga så till nån jag träffat bara några gånger

föresten va snuskig boken är
eller alltså snuskigare än vad jag förväntade mig av en shakespeare bok

eller är det bara jag som upplever de så?

aja nu e jag bara orolig över hur de ska gå me alla danser jag ska göra
eller alla o alla de e väl 3
men iaf
- maria dansen
- pappa dansen
- temat

maria dansen gör ju anki (inte jag anki en annan anki) så då behöver jag ju bara försöka hänga med när hon ger sin så ortoligt tydliga instruktioner, men sen de här me pappa dansen.. alltså vi får se hur de blir me den
vore ju sjukt kul att göra men har jag tiden?
de e ju bara några veckor kvar


komentarer
Postat av: Martin

Låter skapligt stressigt :o

2009-01-29 @ 17:43:24
Postat av: ankii

jag vet:O

2009-01-29 @ 18:28:51

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0