Karaktär

"Vi kan gå in i karaktär o sedan göra en dans utifrån vad vi känner när vi läser om sjukdomen eller varför inte göra ett bild kollage!"

"jag vet inte om du e sarkastisk nu eller inte"

är jag någonsin sarkastisk
var jag sarkastisk där
eller
va tror du

ja idag fick vi en ny uppgift på psykologin
men de blir nog bra förhoppningsvis
jag har ju fortfarande rester som ligger o drar men men
försöker rädda mig lite nu
vore ju kul att få betyg i svenska A

så jag sitter här i skolan o sliter redan första skoldagen
men jag har ingen att skylla än mig själv
jag skulle gjort en massa på lovet men hade ingen energi till det alls

så nu sitter jag här...
önska mig lycka till

komentarer
Postat av: Marcus Å

Lycka till med pluggandet! :)

2009-01-07 @ 17:02:45
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: alex

nej fick vi en uppgift? första dagen! elakt!

2009-01-07 @ 17:31:44
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/
Postat av: ankii

jaa eller vi får uppgiften nästa vecka men vi fick lixom veta vad de e om osv

2009-01-07 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0