Låångdag

Nu e jag trött
har vart en låååång dag

-öppethus
-dansföreställning
-mat
-konsert

finns för mycket att säga
så vet inte va jag ska säga
de e jobbigt när man har för mycket att få ur sig
för mycket man vill berätta

men en tanke jag hade när jag satt på tåget hem var iaf att va ont de skulle göra att hoppa framför ett tåg
jag kom då fram till att de tänker jag inte göra
men de e knäppt när man får för sig sånadära konstiga saker
att man vill hoppa ut framför tåget när de kommer, att man vill hoppa ner om man e på en hög höjd
man vill lixom veta vad som skulle hända
hur de skulle kännas
varför vill man veta de egentligen?
jag tror ju inte de skulle va så kul
de e knäppt helt enkelt!



over änd out

komentarer

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0