nahe

-Ja men mer 80-tals Grease
bra att du har koll maria,  haha

men sen såg jag ju visseligen ut som en blandning av grease o 80-tal men de va ju inte de hon mena
för yees igår va de som vi kallar det bröd hos emma, o visst va de kul även om jag inte va så pepp på fest
har en massa annat jag tänker på för tillfället
men bilder från festen hittar ni iaf på en liten gullig underblogg jag skaffat mig

http://skitzi.blogg.se/pic/

eftersom att jag älskar att ta bilder o gärna vill kunna läga ut ton av dem nånstans skaffa jag den där lilla bloggen, då kanske ni tänker varför inte bara läga ut alla bilder på den här bloggen istället o då e mitt svar jag vet inte, de känndes bättre så här helt enkelt
så de e bara o gå in där o glo om man vill se bilder jag tar här i livet

ne nu ska jag slappa resten av dagen
sov gott!


komentarer
Postat av: Martin

Sov gott!

2009-02-07 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0