Tummen upp

Fredag o ska snart till anki
Torsdag fick jag 20% rabbat när jag handla ett linne på H&M
Onsdag var lätt den roligaste dagen på länge!
Tisdag hände inte mycket
Måndag hände inte mycket

tillbaka till i onsdags
fn roll spel:
"so its better to kill them"
"we say that crime is bad"

vi hitta en påse här.. de står rysslands topp hemliga påse på den.. hmm vems kan den vara?

I'm not pop I'm hipp hopp

bigh bob, biggah bob!

sen var det lektion i bugg som jag dock inte var me i men iaf
o sen sist en skol fest

grymt kul, älska shlager och musik från vi va mindre!
så de får veckans tumme upp! 

bilder från dagen här

så det så!

o nu alla e de looooov!                       hell yeah!

komentarer
Postat av: IRA XD

Tisdag hände massor för då fyllde jag 18år :D:D:D

2009-02-13 @ 23:23:12

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0