fettisdag!


semla mummma
 
Jo idag har anki vart onyttig kan jag lova
kladdkaka,semla,chokladboool,hamburgare,läsk,pizza
men efter imorn ska jag försöka tappa ner lite på det
har jag tänkt iaf.......

förövrigt så har de kännts som en bra dag
jag o alex i talangtävligt- hell yeah
jag gjorde typ läxa- hell yeah
vi hade tema dag, slappt- hell yeah

även fixat med välgörenhetsgrejen, mycket bra!
 
Annars så har jag öööver eenergggiiii just nu
tror de beror på för mycket socker intag..
men de e ju kul
förutom att min bror tröttnar på mig
men men

jag va duktig o fixa en ledighetsanskan idag med
yeey

ni får gärna ta en blick här oxå


komentarer
Postat av: martin

Äter du med näsan ;)

2009-02-25 @ 13:52:33
Postat av: zara

du har något i mungipan

2009-02-25 @ 14:07:03
Postat av: sandra

sv; nä, det tror inte jag heller men äh.

och varsågod!(:

2009-02-25 @ 21:41:16
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0