Slutt och jag är orutinerad

Nu leder detta år mot sit slutt...
jag vet inte riktigt vad jag ska säga om året
har nog mest negativt att säga om det i stora drag och tänker skita i att dra upp det igen
hoppas på ett mycket bättre 2010 med student och grejer!
början på nått nytt vad nu än det blir
nått nytt iallafall








okej det har även hänt en del bra saker 2009
jag ska inte vara allt för negativ
skulle nog kunna lägga upp många fler bilder på stunder jag tyckt om det här året men det får räcka med de här för nu



komentarer
Postat av: alex

jag har aldrig sett bilder från apologise!!! jag vill se! :O

2009-12-28 @ 21:42:51
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/
Postat av: Zara

lägg upp fler på apologise!!!!

har ju inte sett bilderna vi tog, fanns det några brA?

2009-12-29 @ 17:01:22
Postat av: ankii

na fanns inte så många bra bilder tyvärr

2009-12-30 @ 14:05:34

Kommentera inlägget här (skriv nått snällt):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0